Jouw verhaal vertellen in unieke beelden

De eerste stap is gezet! Je hebt gekozen om jouw bedrijf in the picture te zetten. Meer klanten aan trekken doe je door jouw unieke persoonlijkheid, kijkwijze of stijl. Al zijn er nog zoveel mensen met hetzelfde beroep, er is niemand hetzelfde als jij en dat is juist je grootste kracht. We gaan samen laten zien wie je bent en wat jou uniek maakt. Om alles uit de fotoshoot te halen ontvang ik graag je input.


Let's go!

Een persona is een gedetailleerde beschrijving van je (fictieve) ideale klant. Ook al is elke klant anders, is het de bedoeling om de belangrijkste kenmerken van je potentiële klanten samen te voegen. Denk bijvoorbeeld aan leeftijd, geslacht, inkomen, hobby’s, werk, regio en gezinssituatie. Je kan meerdere persona’s voor je bedrijf hebben. Je wilt echter de grootste doelgroep aanspreken, focus je hierop.

Bijvoorbeeld je favoriete koffiemok. Een koffiemok is een zeer dankbare prop voor branding fotografie … coffee does the trick! Houd er wel rekening mee dat niet iedere koffiemok branding shoot proof is. Ga voor een exemplaar dat zo neutraal mogelijk is en geen storend effect geeft als het op verschillende foto’s gebruikt wordt. Nog zo’n geweldige prop, een notitieboek, planner of agenda. Net als bij de koffiemok kan dit even goed een persoonlijke uitstraling geven als een professionele look.

Er zijn zoveel bijzondere locaties die perfect aansluiten bij wat jij wilt uitstralen. Jij mag zelf de locatie bepalen. Kom je er niet uit, dan help ik je daar natuurlijk graag bij. En onthoud, de natuur en/of stad zijn gratis.